… Na ką, štai ir mano tikslai Didžiajam Colombo Projektui 2014-aisiais.

Kaip Colombo jau buvo informuotas, aš darysiu truputį kitaip, nes nesusitvarkiusi su amžinu bardaku organizme negaliu judėti toliau ir užsiimti visokiais ten kilniais tikslais. Todėl pirmas pusmetis - iki liepos mėnesio - bus skirtas iššluoti organizmą, sumažinti blogų įpročių ir galbūt išlavinti keletą teigiamų. Iššūkiui renkuosi ne keturiolika, bet dvidešimt keturis tikslus. Štai mano pirmieji dešimt:

1. Figūros tobulinimas. Mano kojos, ką čia slėpti, - plieninės. Rankos irgi raumeningos. Bet mano silpnoji vieta - torso sritis. Nėr tonuso, nors tu ką, todėl nutariau susiimti ir išdirbti sixpack’ą bei sustangrinti užpakaliuką. Šokių mokykloje irgi lankau treniruotes Flex Easy, kur koncentruojamasi į tempimus ir špagatą, bet nugarai ar pilvo sričiai dėmesio skiriama ne per daugiausia. Todėl papildomai paskelbiau sau abs challenge’ą ir squats challenge’ą. Pasirinkau populiariausius “Youtube” siūlomus pratimų kompleksus ir stengiuosi skirti apie 20 minučių namie. Pirmą kartą gyvenime nusifotografavau one.lt stiliuku (vienais apatiniais prieš veidrodį), kad būtų lengviau sekti rezultatus. Nuotraukas, jei išdrįsiu ir jei bus kokie pokyčiai, viešai įmesiu kovo 1. Jei ne - mėnesiui persivadinsiu iš Katės Ant Palangės į Lūzerę Nelaimingą, nu arba galit pasiūlyt savo variantą :>

2. Mesti rūkyti. PART TWO :) Šiaip labai sumažinau, rūkau tik prie kompanijos ir tai labai nedaug, bet būtų gerai šio įpročio atsikratyti visai.

3. Susidaryti SAVO mitybos planą. Bandžiau, reiškias, ir vien vaisius valgyt, ir košes visokias, ir vakarais nevalgyt, ir tik daržovytes virtas…. Kol pajutau, kaip ženkliai nukrito nuotaika ir pakilo agresijos lygis. Paskaitai ką nors “Delfyje” ir mintyse sumurmi “Kam ne p…..ui”…. Arba “Uoj uoj, kokie mes faini patys sau tam Seime….” ir galiausiai jau net darbe kartais nervai nelaikė: “Išpakuot ir vėl supakuot? NUštvojumat’…. Tuoj surengsiu aš tau “Bado žaidynes” suvenyrų parduotuvėj, makarone tu…” Ir tada man nušvito. Ką čia nušvito, pasitvirtino eilinįkart, kad mėsą man valgyti būtina, nes kitaip tampu siaubingai pikta, agresyvi, niurzglė ir visų nekentėja. Ar man negėda? Man labai gėda. Stačiai baisus žmogus, ką čia bepridursi. Todėl susikūriau savo dietą, kurią ketinu išbandyti naujais metais. Su mėsyte. Garbės žodis, po paskutinio pasyvios agresijos priepuolio atsigavau tik visą savaitę valgydama jautieną.

4. Eiti miegoti vėliausiai 00.30 bent triskart savaitėje. Užteks naktibaldžiauti.

5. Apsiriboti max 1 puoduku kavos per dieną. O geriausia - gerti žalią arbatą su gabalėliu citrinos.

6. Mesti alkoholį…. Chah, juokauju, we all know that’s not gonna happen :) Bet išgerti tik esant progai ir maximum 3 kokteilius arba 2 taures vyno.

…Ir keletas su sveikatingumo programa nesusijusių tikslų:

7. Nueiti nors į vieną pasimatymą su vyru, kuriam būtų bent jau 26 m….

8. Per dieną parašyti puslapį rašliavos. Yra įkvėpimas - nėra įkvėpimo, vis tiek. Nes kitaip taip ir nepajudėsiu iš mirties taško. O kaip istorija baigsis, norisi sužinoti ir pačiai.

9. PRIVALOMAS TIKSLAS: Perskaityti knygą. Sunki užduotis. Rasti knygą, kurią norėčiau perskaityti. Ne dėl to, kad ji populiari, ne dėl to, kad “privaloma klasika”, ir ne dėl to, kad rekomendavo lietuvių kalbos mokytoja. Čia esu iki išpindėjimo išranki. Dažnai atspėju, kaip knyga baigsis dar jos neįpusėjus, ir metu. Dažnai išsišaipau iš pernelyg įmantraus stiliaus ir metu. Dažnai pasibaisiu vertimu ir metu. Dažnai kilsteliu antakį ir pusbalsiu paklausiu savęs “Nx kas tokį šūdą leidžia ir skaito išvis?”. Ir metu. Tai va dar neišsirinkau, ką skaitysiu, bet bent vieną knygą iki liepos įveikti pasižadu. Gal net kokią tenais populiarią :) Ir būtinai lietuviškai. Labai pasiilgau skaityti lietuviškai.

10. PRIVALOMAS TIKSLAS. Nukniaukti įkvepiantį kito nario tikslą. Čia teks luktelt, kol submittins visi, bet kad ir ką bepasirinkčiau, pasistengsiu įveikti iki liepos.

…Ai, ir beje. Aš jau pradėjau, tad pirma ataskaita nusimato sausio pradžioje :>

Sėkmės ir mano bendražygiams, - may the odds be ever in your favor!

Kas dar nedalyvauja, nori, bet nedrįsta - o kodėl ne?

Patiko (14)

Rodyk draugams